Sigma 25 SVTV - 2°
Technické parametry
Výrobce |
Sigma Pumpy Hranice |
Typ čerpadla |
ponorné, odstředivé |
Minimální průměr vrtu |
150 mm |
Čerpaná kapalina |
čistá voda |
Maximální průtok (Qmax) |
60 l/min |
Maximální dopravní výška (Hmax) |
135 m |
Minimální dopravní výška (Hmin) |
5 m |
Teplota čerpaného média |
max. 35°C |
Dimenze připojení |
1" |
Maximální ponor pod hladinou |
100 m |
Jmenovitý výkon motoru |
2,2 kW |
Jmenovité napětí |
400 V |
Délka kabelu |
25, 35 m |
Typické použití
Čerpadlo je vhodné zejména pro kompletaci s domácí vodárnou Darling Sigmona, postřik a zavlažování a všude tam, kde je požadavek na vyšší výtlačnou výšku. Ponorné čerpací soustrojí 25-SVTV je určeno k čerpání čisté užitkové vody, neobsahující mechanické nečistoty, ze studní, popř. vrtů do max. hloubky 100 m, teploty vody 35 °C a max. kyselosti 5,8 pH. Pracovní poloha je svislá s čerpadlem nahoře. Pokud bude soustrojí ponořeno v užitkové vodě mírně znečištěné pískem, snižuje se životnost čerpadla i motoru vlivem opotřebení těsnění a ložisek.
Podrobný popis
Ponorné čerpací soustrojí 25-SVTV sestává z čerpadla s dvěmi turbínovými koly a ponorného elektromotoru. Čerpadlo je pravotočivé při pohledu ze strany pohonu. Motor je umístěn pod čerpadlem a jeho speciální konstrukce umožňuje bezpečný provoz pod vodou. Vstup kapaliny je ze spodní strany čerpadla. Výstupní otvor na víku čerpadla je osazen vnitřním závitem G1. Na víku jsou dvě úchytky pro eventuelní zavěšení soustrojí při spouštění nebo vytahování. Elektrický kabel je bez svorkovnice přímo zavulkanizován v motoru. Kabel je zachycen ve speciální vodotěsné vývodce. Čerpací soustrojí je dodáváno s kabelem 4 x 1,5 mm2. Součástí dodávky ponorného soustrojí může být motorový jistič, nastavený na hodnotu 5,5 A pro 2° čerpadlo. Při čerpání ze studny doporučujeme použití ponorných sond MAVE k hlídání hladiny proti běhu nasucho. Materiálové provedení: Spojovací těleso, těleso čerpadla a víko jsou ze šedé litiny. Oběžná kola jsou z mosazi. Plášt motoru je z ocelové trubky, ložiskové štíty jsou odlity ze šedé litiny. Rotor je nalisován na hřídel z nerezové oceli. Rotor je uložen ve valivých ložiskách.